Followers

Friday 22 March 2013

#1

No więc tak... nie mam pojęcia jak zacząć ;) Założyłam ten blog, bo lubię blogować i to mój z... któryś tam blog. Mam nadzieję, że ten będzie troszkę dłuższy niż poprzednie.
Teraz może coś o mnie. Lubię czytać książki, kocham pisać wiersze, piosenki, opowiadania (piszę nawet książkę hehe). Czasem udaję, że umiem śpiewać, a od nowego roku szkolnego zaczynam naukę gry na pianinie. Pasjonuję mnie język angielski. Chciałabym kiedyś mieszkać na przedmieściach Londynu w małym domku z małą biblioteczką i ogródkiem. No i wydać moją książkę. Moją największą inspiracją i wzorem jest Birdy i kilka pisarek, ale przede wszystkim Birdy.

Ah, te moje marzenia...
No więc zapraszam do zaglądania czasem do mnie. Na koniec Birdy - SKINNY Love.



Stąd ta skinny no i jeszcze dlatego, że jestem o ponad 10 kg za chuda, ale to szczegół - ważna jest Birdy. Proszę mnie nie kojarzyć z jeszcze inną Patty, której nie cierpię i mogłabym się kłócić o prawa autorskie.

xoxo
Patty Skinny

P.S. Dziś dostałam się do gimnazjum do klasy z rozszerzonym angielskim - jeee. No i już niedługo święta wielkanocne, na które dostanę płyta Birdy - Klik.

10 comments:

  1. Mam podobne zainteresowania. :3
    Obserwuję | best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Powodzenia w bloggowaniu ;))

    Zapraszam do mnie, fajne będzie jeśli skomentujesz :P
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kocham tę piosenkę i to by było na tyle, bo żadna inna z jej repertuarów nie wpadła mi w ucho tak jak ta. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    PS. Nie wyświetla mi się, abyś mnie obserwowała. Ale spoko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spróbuję jeszcze raz i mam nadzieję, że tym razem się dodam :)

      Delete
  4. Mam już zwyczaj odwdzięczania się za obserwacje :) Dziękuję :)

    ReplyDelete
  5. Powodzenia !



    ja tez obserwuje ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarze ;*
Na każdy z nich odpowiem.
Jeśli obserwujesz - napisz, a się odwdzięczę.