Followers

Sunday 24 March 2013

#2

Wczoraj nie pisałam, bo przygotowuję się do konkursu j.angielskiego, który jest w poniedziałek. Byłam też na zakupach i nabyłam dwa kremy i bluzkę. W następnym poście wam wszystko pokarze, bo teraz mój aparat aktualnie jest chory. Dziś weszłam na bloga i zastałam 7 obserwatorów, 5 komentarzy (na które już odpowiedziałam) i 50 wyświetleń. Bardzo mnie to cieszy. Dziękuję :*
Mam do was pytanie czy chcielibyście, abym dodała tu jakiś mój wiersz, piosenkę czy fragment książki ?
Odpowiadajcie w komentarzach :)
Na koniec kilka inspiracji:







xoxo
Patty Skinny

P.S. Moje konto na lubimyczytac.pl - Klik.

14 comments:

  1. Fajne zdjęcia. Lubie piosenki. Możesz coś dodać :)

    ReplyDelete
  2. No jestem sobie Skinny, jestem. :) Mogę Cię dodać na lubimyczytac.pl?

    ReplyDelete
  3. Miło mi czytać taki komentarz, dziękuję serdecznie ;) widzę, że dopiero zaczynasz - bedę zaglądać :)

    ReplyDelete
  4. Przyjemnie TU :P

    *obserwuję i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziękuję ;3 również zaobserwowałam :)

      Delete
  5. Cudna ta pierwsza grafika c:
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  6. Świetnie prowadzisz tego bloga i możesz coś wstawić ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarze ;*
Na każdy z nich odpowiem.
Jeśli obserwujesz - napisz, a się odwdzięczę.