Followers

Tuesday 26 March 2013

#3

Piszę tego posta i piszę pamiętnik na dodatkowy angielski - siedem dni po siedem zdań...
Aparat nadal chory :(
Wczoraj byłam na konkursie angielskiego w gimnazjum do którego ostatnio się dostałam. Nie był trudny. Niestety popełniłam jeden głupi błąd i zajęłam drugie miejsce, ale to też dobrze, nie ? W owym gimnazjum będą dwa przedmioty prowadzone w języku angielskim - WOS i geografia. Dlatego sobie ostatnio zaczęłam szukać anglojęzycznych liceów. Ja i te planowanie przyszłości... Tak więc wtedy natrafiłam na coś takiego jak matura międzynarodowa po angielsku. Na szczęście jest w moim mieście takie liceum, w którym można ową maturę zdawać i nie jest prywatne czy płatne. Więc to tak na przyszłość. Jeśli jesteście zainteresowani - klik.
Już niedługo święta i dobrze, bo mam masę pracy z angielskiego (mam aż 3 godziny języka dodatkowo). Chciałabym kiedyś studiować w Londynie, och chciałabym. Kierunek - writing.
Ale ja uciekam w przyszłość...
Ostatnio wspominałam wam, że mogę umieścić tu jakiś wiersz, opowiadanie czy piosenkę. Poproszono mnie o piosenkę, ale oczywiści mądra i zawszę zorganizowana ja gdzieś zgubiła swój śpiewnik. No więc jako nagroda pocieszenia mój nienajlepszy stary wiersz...

"O miłości"

Czym jest miłość ? - odwieczne pytanie.
Piękna zagadka,
Uczuciowa gratka,
Cudowna łamigłówka,
Słodka krówka,
Cukierek słodki,
Wspaniała niespodzianka,
Wymarzona spodziewanka,
Uśmiech, pocałunek, sen.

Miłość jest jak róża,
Ma też kolce,
Serce raniące,
Gorzka trucizna,
Nałóg zgubny,
Zdradliwy,
Wątpliwy,
Nieuczciwy,
Łzy, cierpienie, rozdzielenie...


i to na mój wymarzony wyjazd...


xoxo
Patty Skinny

P.S. Dzięki za komentarze, wejścia i obserwację :*

1 comment:

Dziękuję za komentarze ;*
Na każdy z nich odpowiem.
Jeśli obserwujesz - napisz, a się odwdzięczę.